1 Temmuz 2008 Salı

Hastane güncesi

Hasta olmuş Ömer...


Hastane beşiğim.. Kendi yatağım gibi değil ... özledim hadi hadi eve gidelim...




Hastanede 17 haziran...Bütün gün mutlu bir şekilde oynadıktan sonra akşam 20:00 civarında annem telefonle konuşuyordu bende halının üzerinde oynar iken birden kafam düştü halının üzerine .. Birde bakıldıkı ateş 38,5 gözler kayıyor..Hemen soydular banyo filan derken yatağıma yattım . Annem doktorum ile konuşurlen ben titremeye başlayınca hemen apar topar hastaneye gittik. Kusma ve İshalde ateşe eklenince..Hastaneye gittiğimizde acilin de acil hastası oldum. Ateş 40 derece ve düşmüyor.. Hemen ortaya bir küvet konuldu yarım saat suyu çok sevmeme rağmen hep ağladım. Doktorumuz ben sizi bu halderakamam dedi ve o gece hastane bizi misafir etti. Serum, kan, iğne filan derken .. Saat 02:00 civarı herşey normale dönmüştü. Bütün gece hastanede tv seyrettik . Reklam bulmaya çalıştık çünkü hemen seruma saldırıyorum annem elime çorap geçirdi ama.. Kakamı yapmam gerekiyordu ama ben bir sonraki akşam üstüne kadar yapmayınca doktorumuz ve annemin aldığı karar ile eve döndük..Normalde hastane kapısında ortalığıkmaya başlayan benim bu ziyeretim çok sessizdi.özellikle kan alınırken vucudumun suzu kalması ve damarlarımın çok ince olması nedenei ile çok zorlandık.. elimin üzerine 3-5 tane iğne izi eklendi..Tüm gece uyumayınca bütün gün anniş ile hastanede uyumuşuz..


Sonuç : Allahımıza Şükürler olsun Hiç birşey yok. virütik..

Hiç yorum yok: